Tosai size anaconda

Tosai size anaconda


Wanita Bahagia Ada Lima Suami

Wanita Bahagia Ada Lima Suami


India – Seorang pengantin perempuan untuk lima pengantin lelaki. Tentu pelikkan? Tambah pelik apabila semua pengantin lelaki adalah adik beradik.

Namun bagi Rajo Verma, 21, ia bukan sesuatu yang pelik malah dia menerima perkara berkenaan dengan tangan terbuka, selaras dengan adat yang diamalkan di tempat tinggalnya.

Dia kini menetap di sebuah rumah yang hanya mempunyai sebuah bilik bersama semua suami itu.Rajo akan tidur dengan mereka mengikut giliran.


Dia kini mempunyai seorang anak lelaki berusia18 bulan, namun Rajo sendiri tidak mengetahui siapa bapa kepada anak-anaknya itu.

“Pada mulanya saya merasa sedikit pelik namun ia menjadi kebiasaan. Tidak ada pilih kasih terhadap semua suami saya.

“Kami tidak mempunyai katil, hanya selimut yang diletakkan di atas tilam,’’ katanya.
Jelas Rajo, ibunya sendiri mengahwini tiga beradik, justeru dia tahu dia akan mengalami perkara sama apabila dewasa kelak.

“Saya tahu saya terpaksa menerima mereka semua sebagai suami saya,’’ katanya.
Rajo menyifatkan dirinya bertuah kerana mendapat perhatian yang lebih daripada suami-suami, berbanding kebanyakan isteri yang lain.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 778×700.


Dalam pada itu, Guddu, 21, merupakan suami pertama Rajo berkata, mereka semua menjalin hubungan seks dengan Rajo.

“Saya tidak cemburu. Kami semua adalah satu keluarga yang bahagia.’’ katanya.

Mengikut adat di kampung berkenaan, Rajo perlu menjadikan semua adik beradik berkenaan termasuk Bajju, 32, Sant Ram, 28, Gopal, 26 dan Dinesh, 18, sebagai suami.Dinesh dikahwininya tahun lepas* ketika lelaki itu berusia 18 tahun.

Sementara Bajuu pula berkata dia menganggap Rajo sebagai isterinya dan tidur dengan wanita itu sama seperti adik beradiknya yang lain.

Rajo katanya, memasak dan mengemas rumah selain menjaga anak mereka manakala dia dan adik beradiknya keluar bekerja di Dehradun yang terletak di utara India.

Trend Terbaru Awek Di China

Trend Terbaru Awek Di China


Kalau remaja perempuan di Jepun terkenal dengan trend kelucahan melampau mereka, remaja dari China pula macam mana? Well mereka tampil dengan trend imej melakukan aksi meluruskan kedua-dua belah kaki.

#Mohon budak KL jangan follow trend2 macam ni.

SEXY : Gadis Cantik Seorang Penari Dan Khinzir Gergasi Peliharaan Seberat 250KG


Alice Alves seorang penari di Portela Samba School sekitar Rio dan juga mempunyai kelulusan sebagai doktor haiwan untuk hidupan liar. Dia memiliki seekor haiwan peliharaannya iaitu ‘Baby’ seekor **** gergasi seberat 250KG yang tinggal bersama di dalam rumah.

#Oik3~

Pelik???? Tidak bagi mereka….

Pelik???? Tidak bagi mereka….


i

Petua Untuk Elakkan Cicak Berak Merata-rata Dalam Rumah



Memula amik telur sebijik dalam peti ais. Pecahkan dalam mangkuk, panaskan api, letak minyak dalam kuali pastu goreng telur tu. Dah siap goreng, makan la telur tuh dengan nasi. Letak kicap sikit, baru sedapp….

Dah kenyang makan nasi, amik kulit telur yang korang goreng tadi, mungkin dah ada dalam tong sampah kemudian basuh bersih2.

Dah siap basuh kulit telur tuh, jemur di bawah sinaran matahari selama 3 hari hingga kulit telur tu betul2 kering.

Bila dah kering, amik kulit tuh dan pecah2 kan dia. Agak2 dalam sebesar duit 1sen. Jangan kecik sangat dan janganlah besar sangat. Sedang2 gitu.

Dah pecah2kan kulit tuh, korang lekatkan rapat-rapat pada kadbod dengan gam. Letak kat mana-mana tempat yang selalu encik cicak mengUhUhkan dirinya. Tepi tong sampah ke, bawah meja ke, tepi langsir ke, belakang almari ke, memana jela tempat stratejik yang korang fikirkan perlu.

Dan tunggulah hasilnya. Insyaallah encik cicak dah segan2 nak uh uh kat umah korang lagi. Kalau ter uh uh pun mungkin tak sekerap dan sebanyak macam dulu.

See… senang je kan? Actually tips ni saya dapat dari majalah. Dalam majalah tu cakap, cicak ni alergik dengan mineral kulit telur. Bila dia nampak banyak kulit telur dalam rumah korang, sure dia lari ke rumah jiran.

Mari Mengenal Perfume

Mari Mengenal Perfume

 

Bermulaaaanya di sini:

Apakah Eau De Toilette, Eau de Parfum, dan lain-lain.. maksudkan?

Istilah ini merujuk kepada kekuatan wangian, atau lebih khusus, berapa banyak kandungan PATI ditambah kepada alkohol gred tinggi dan/atau air.

‘Parfum’ (jenis umum paling pekat anda boleh beli) mempunyai perfume oil/ pati dlm 15-25% larut dalam alkohol. Mana-mana campuran dengan kadar yang lebih rendah daripada minyak alkohol dikenali sebagai ‘Eau’. (cara sebut – eewwww )

–> Eau Fraiche (Usually 3% or less perfume oil)

–> Eau de cologne – EDC (2 – 5% perfume oil)

–> Eau de toilette – EDT (4 – 10% perfume oil) – Biasa ada pd kebanyakan brand..

–> Eau de parfum – EDP (8 – 15% perfume oil) – Brand agak mahal i.e Chanel no.5, etc..

–> Soie de Parfum (15 – 18% perfume oil) – Brand mmg mahal i.e Hermes, etc..

–> PARFUM (15 – 25% — also sometimes referred to as Extract or Extrait) – Original Chanel no.5, etc..

–> Perfume oil/ pati (15-30% perfume oil in an oil rather than alcohol base)

Anda juga berkemungkinan utk jumpa ‘Parfum de Toilette’. Kebanyakan syarikat pengeluar menggunakan istilah ini untuk menggambarkan kepekatan yang sama seperti ‘Eau De Parfum’, atau antara ‘Eau De Parfum dan Parfum’(8-25%)

3 jenis wangian yang paling biasa anda beli adalah:

–> ‘Parfum‘ – Ini adalah salah satu daripada wangian paling KUAT boleh didapati. Ini bermakna, anda perlu hanya menggunakan dlm kuantiti yg sedikit dan wangian akan bertahan lebih lama bergantung pada jenis kulit. Akan bertahan dr 6 hingga 8 jam atau lebih!!

–> ‘Eau de parfum’ – EDP, Ini adalah ringan daripada Parfum dan kurang mahal, tetapi masih mempunyai bau wangian yg tahan lama. Akan bertahan dr 3 hingga 5 jam.

–> ‘Eau de toilette’ – EDT, Ini adalah wangian ringan dan paling biasa digunakan untuk kegunaan harian yang kasual. Ia adalah yg paling kurang mahal daripada ‘Eau de Parfum’. Akan berlangsung selama 2 hingga 4 jam. (Biasa ada pd gred A-AAA atau A+ )

Berikut ialah contoh2 yg ada dipasaran:

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024×948.

This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1600×1200.

TIPS wangian:

Semburan sedikit bau wangian kegemaran anda di sikat rambut anda. Aroma yang akan berlangsung selama beberapa jam dan membuat bau rambut anda wangi semerbak! Sesetengah orang juga akan menyembur ‘squirts’ sedikit wangian kegemaran mereka secara langsung ke dalam syampu dan/atau perapi untuk bau wangian tambahan.

As we all know, fragrance scent rises, so for a longer last to your perfume smell, spray all your pulse points, from your ankles, behind the knee, wrist, inside your arm, neckline, ect…. Remember to FIRST put on your fragrance scented body lotion or body creme before your perfume, this will help ensure your smell will last hours longer and you will not need to use as much of your perfume . So, if you get the gift set with all those added fragrance goodies, use them!!

Bagaimana rupa jantung ikan paus? jomm layan gambar


Mungkin ada diantara kita tak tahu bagaimana dan betapa besarnye jantong ikan paus. Disebuah universiti perubatan, jantung ikan paus ini telah di ambil untuk di buat kajian. Bapak besar ! Ingatkan kusyen tadi!

Jenis-Jenis KitKat Di Jepun..

Jenis-Jenis KitKat Di Jepun..


Adakah anda penggemar Kit Kat keluaran Nestle? Perisa yang biasa dijumpai di negara ini ialah coklat. Tetapi di Jepun, ada pelbagai perisa Kit Kat yang tidak dijual di negara lain.

Perisa Wasabi

Perisa Jagung Bakar

Perisa Teh Hijau

Perisa Kicap

Perisa Chessecake (Lemon,Blueberry,Strawberry,Pumpkin)



Perisa Ubi Kentang

Perisa Tofu

Perisa Rum & Kismis

Perisa Gran Wafer

Perisa Biskut Cinnamon

Perisa Ais Krim Vanilla

Perisa Rilakkuma (Maple & Mentega)

Perisa Raspberry

Perisa Tembikai Yubari

Perisa Buah Pear

Ada banyak lagi..Boleh tengok selebihnya DI SINI

Original KFC-Gambar Lawak

Original KFC


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...