Hukum produk Cadbury tercemar DNA Babi halal dimakan’ – Fatwa Majlis Kebangsaan

cadbury


PUTRAJAYA – Hukum produk Cadbury yang disahkann halal sebelum didakwa mengandungi Asid Deoksiribonukliek (DNA) **** adalah seperti hukum asalnya iaitu ‘halal dimakan’, demikian menurut Fatwa Majlis Kebangsaan.

Pengerusi Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan, Profesor Emeritus Tan Sri Dr. Abdul Shukor Husin berkata, ia termasuk dalam kategori keadaan ‘Umum al-Balwa’, iaitu keadaan musibah atau kesukaran yang berleluasa dan sukar dielak.

“Dalam kes produk siap diproses dan telah dipasarkan kepada pengguna yang pada asasnya telah dihasilkan melalui pemprosesan serta menggunakan bahan-bahan yang suci dan halal, dan juga telah disahkan sebagai HALAL tetapi kemudian didapati telah berlaku kontaminasi DNA **** pada sebahagian produk (kelompok tertentu sahaja), maka dalam keadaan ini, Muzakarah telah memutuskan bahawa ia adalah dikategorikan sebagai ‘Umum al-Balwa’.

“Hukum produk tersebut adalah merujuk kepada hukum asal iaitu halal dimakan kerana pencemaran atau kontaminasi yang berlaku adalah di luar kawalan dan amat sukar dielakkan,” katanya dalam satu kenyataan hari ini. – Bernama

sumber:http://www.kosmo.com.my/kosmo/conten…i&pg=bt_26.htm

Isu Cadbury: Dalam kategori ‘Umum al-Balwa’

PUTRAJAYA – Hukum produk Cadbury yang disahkann halal sebelum didakwa mengandungi Asid Deoksiribonukliek (DNA) **** adalah seperti hukum asalnya iaitu ‘halal dimakan’, demikian menurut Fatwa Majlis Kebangsaan.

Pengerusi Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Profesor Emeritus Tan Sri Dr Abdul Shukor Husin berkata ia termasuk dalam kategori keadaan ‘Umum al-Balwa’, iaitu keadaan musibah atau kesukaran yang berleluasa dan sukar dielak.

“Dalam kes produk siap diproses dan telah dipasarkan kepada pengguna yang pada asasnya telah dihasilkan melalui pemprosesan serta menggunakan bahan-bahan yang suci dan halal, dan juga telah disahkan sebagai HALAL tetapi kemudian didapati telah berlaku kontaminasi DNA **** pada sebahagian produk (kelompok tertentu sahaja), maka dalam keadaan ini, Muzakarah telah memutuskan bahawa ia adalah dikategorikan sebagai ‘Umum al-Balwa’.

“Hukum produk tersebut adalah merujuk kepada hukum asal iaitu halal dimakan kerana pencemaran atau kontaminasi yang berlaku adalah di luar kawalan dan amat sukar dielakkan,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Kementerian Kesihatan sebelum ini mengesan dua sampel coklat Cadbury iaitu Coklat Susu dengan Kacang Hazel dan Coklat Susu dengan Buah Badam mengandungi DNA **** atau porsin.

DNA **** dikesan dalam sampel coklat susu dengan kacang Hazel bernombor kelompok NO200813M01H I2 bertarikh luput 13 Nov 2014 dan coklat susu dengan buah badam dengan nombor kelompok 221013N01R I1 bertarikh luput 15 Jan 2015.

Abdul Shukor berkata umat Islam yang termakan coklat itu juga tidak perlu ragu-ragu atau terlalu gusar terhadap kesucian tubuh badan mereka dan tidak perlu menyamak perut, mulut atau menukar darah.

“Islam bukanlah agama yang terlalu ketat (rigid) dan menyusahkan umatnya, lebih-lebih lagi dalam keadaan atau perbuatan yang di luar pengetahuan dan kawalan,” katanya.

Beliau berkata, pendekatan hukum yang dibuat Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan itu adalah selaras dengan ajaran Islam yang bersifat rahmah dan tidak memberatkan umatnya dalam kedaan yang mereka tidak ketahui atau tidak sedari sehingga menyukarkan kehidupan seperti pencemaran DNA **** dalam produk makanan seumpama ini.

Bagaimanapun, katanya, pihak berautoriti perlu mengambil tindakan sewajarnya sebagai peringatan terhadap pihak terbabit jika didapati perkara itu dilakukan secara sengaja dan lalai terhadap tanggungjawabnya terhadap pengguna.

Beliau turut menasihati umat Islam agar bertenang dan tidak bersikap terlalu emosional dalam memperkatakan isu itu dan mengelak daripada melakukan perkara yang dilarang Islam.

“Sewajarnya kita memberi kepercayaan kepada pihak autoriti yang telah diamanahkan untuk melaksanakan tugas dalam pengesahan halal haram sesuatu produk kerana pelbagai proses telah ditetapkan bagi memenuhi standard halal yang selaras dengan hukum syarak dan telahpun diiktiraf di peringkat dunia,” katanya.

Abdul Shukor berkata, hasil kajian mendapati pencemaran atau kontaminasi produk dengan DNA bahan yang diharamkan seperti **** boleh dikawal dari peringkat awal penyediaan bahan mentah lagi, dan jika sesuatu produk itu didapati mengandungi DNA **** semasa proses akhir penghasilannya dan sebelum
dipasarkan, maka ia tidak boleh dikategori sebagai halal.

Majlis Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan sebelum ini melantik pasukan penyelidik dari Universiti Putra Malaysia (UPM) untuk menjalankan kajian saintifik selama setahun berhubung isu pencemaran DNA **** dalam pelbagai produk makanan siap diproses dan disahkan halal supaya hukum yang tepat dapat diputuskan, katanya.

Beliau berkata, hasil kajian juga mendapati DNA **** boleh menyerap masuk ke dalam produk makanan sama ada ia disengajakan atau tidak, dan kontaminasi DNA **** yang berlaku boleh diukur dan diketahui jika berlaku melalui sentuhan secara fizikal.

Kontaminasi juga mungkin berlaku melalui edaran udara apabila daging **** dan bahan lain disimpan di tempat yang sama dan kedua-duanya dalam keadaan tidak bertutup, walaupun tiada persentuhan fizikal berlaku, katanya.

“Kontaminasi DNA **** tidak akan berlaku sekiranya daging **** dan bahan halal lain disimpan di dalam bekas yang bertutup kemas dan tiada sentuhan secara fizikal,” katanya.

Abdul Shukor juga berkata keputusan muzakarah itu tidak bermakna sesuatu produk yang didakwa dicemari DNA bahan haram boleh dibiarkan begitu sahaja.

“Adalah lebih baik tindakan menggantung sementara diambil dan siasatan terperinci dilaksanakan bagi mengenal pasti kesahihan dakwaan dan untuk mengetahui bagaimana pencemaran tersebut boleh berlaku, sama ada disengajakan atau sebaliknya,” katanya. – Bernama

sumber:http://www.sinarharian.com.my/nasion…balwa-1.285170

Minyak Belacak Tok Ayah | Hot item !! | Besar | Panjang | Tahan Lama | Lebih Nikmat


Ikan Belacak atau juga dikenali sebagai ikan Belodok, atau ikan Tembakul merupakan ahli subkeluarga Oxudercinae (suku: Periophthalmini), dalam famili Gobiidae (Gobies). Ikan belacak merupakan ikan afimbia, disesuaikan secara unik bagi habitat muara pasang surut, berbeza dengan kebanyakan ikan di habitat sedemikian, yang hidup dengan air surut dengan bersembunyi di bawah rumpt laut basah atau dalam kolam pasang surut. Ikan belacak agak aktif semasa di luar air, makan dan berinteraksi sesama sendiri, contohnya mempertahankan kawasan mereka. Ikan Belacak hanya terdapat di kawasan tropika dan separa tropika, termasuk keseluruhan Lautan Hindi-Pasifik dan Lautan Atlantik di persisiran Afrika

Minyak Belacak Tok Ayah paling terlaris dan produk No. 1!! Powerr!!! yang dihasilkan dari Minyak Ikan Belacak terbukti berkesan membantu lelaki yang mempunyai masalah seks terutama yang cepat ejakulasi dan mempunyai saiz zakar yang kecil dan pendek. Kebanyakkan lelaki di Malaysia dikatakan gagal memberi kepuasan seks kepada pasangan masing-masing disebabkan oleh beberapa faktor termasuklah cepat ereksi dan masalah alat sulit yang kecil

Minyak Belacak Tok Ayah ini berkesan kepada kaum adam yang ingin mengamalkan rawatan sendiri di rumah.  Tanpa rasa malu, tanpa was-was, dijamin halal dan sah dibawa bersolat.

Amat mustajab bagi mereka yang sentiasa mengamalkan senaman atau urutan secara berdisiplin dan bersungguh-sungguh. Sesungguhnya mereka yang berusaha dan berikhtiar akan dimakbulkan usaha oleh Nya.

Khasiat  Minyak Ikan Belacak Tok Ayah

1.Memulihkan Urat Zakar Yang Lemah

2.Menguatkan Zakar

3.Membesar & Memanjangkan Zakar

4.Menyegarkan Kulit Zakar

5.Mengelakkan Pancutan Pramatang

6.Menambah Nikmat Ketika Bersama Isteri

Cara-cara mengunakanya:-

Goncang botol dahulu sampai sebati
Sapukan minyak belacak di sebelah atas,bawah kiri dan kanan
Urutlah sambil picit-picit sehingga minyak terasa agak kering(rehat sekurang-kurangnya 5-10minit
Lakukan secara teratur dari pangkal ke hujung,lakukan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam sekurangnya 2-5 minit urutan

Produk Paling Laris & Ramai Dah Mencubanya, Semua Puas Hati…Gembira Dengan Perubahan Drastik Mereka.

CUBALAH SEKALI…TAK SALAH MENCUBA..MUNGKIN IA MAMPU MERUBAH, Jadikan Si Dia Lebih Gembira Bersama…

AWAS : MINYAK BELACAK YANG TIDAK ASLI ! JANGAN TERTIPU

Banyak Minyak Belacak dalam pasaran hari ini merupakan minyak biasa saja. Tidak mengandungi pati minyak belacak pun. Semoga pembaca semua tidak tertipu dengan membeli minyak belacak yang tidak asli. Jika mereka menggunakan minyak belacak yang tidak asli sudah tentu mereka tidak mendapat kesan yang baik dan kurang berkesan.

Keberkesanan Minyak Belacak Warisan Tok Ayah terbukti dapat memberikan perubahan yang anda inginkan. Dapatkannya sekarang!

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/minyak-belacak-tok-ayah-hot-item-besar-panjang-tahan-lama-lebih-nikmat/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang,  Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM80

1.Tawaran Istimewa Bankin RM60.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :BELACAK TOK AYAH

Ronado Men Gel | Besarkan Zakar | Ereksi Berulang | Prestasi Mantap

Formula Terkini

Gel pembesaran alat sulit lelaki. Gel ini adalah jawapan bagi kenikmatan seks terbaik untuk lelaki sejati. Kandungan ekstrak herba gel akan menambah aliran darah ke zakar dan menjadikan tegangan lebih lama walaupun selepas klimak.

Penggunaan yang kerap akan merangsang aktiviti metabolisma dan menguatkan tisu-tisu disekeliling zakar. Hasilnya ialah penambahan saiz zakar.Produk Hebat. Formulasi Dari France. Pasti Berkesan.

Ciri-ciri

* Membesarkan zakar agar lebih panjang & padat
• Memberi nikmat terbaik dalam hubungan seks
• Ereksi lebih lama walaupun selepas klimak
• Meningkatkan prestasi seksual
• Memberikan Ereksi Berulang
• Mengukuhkan saraf dan otot ereksi
• Anti-bakteria
• Membolehkan wanita untuk mencapai orgasme

Penggunaan

Sapu Gel & Urut di sekeliling zon sensitif zakar pada waktu pagi & petang selepas mandi
Tidak perlu bilas zakar selepas aplikasi. Tidak melekit atau berminyak. Gel akan menyerap terus ke kulit.

Kandungan Gel:

Ekstrak Mentimun, Ekstrak Witch Hazel, Gliserin, Estrak Red Pueraria Mirifica, Propylene Gycol & Estrak Green Tea.

Berat: 50ml

untuk melihat web luar negara yang menjual produk ini. Bandingkan harganya… Sila klik pada link di bawah untuk lihat harga jualan di Itali/Eropah.

http://www.sexo-hommes.com/devel.php

Testimoni:

Selepas menggunakan selama sebulan 4 hari, saya terasa perubahan mendadak.kepala zakar mengembang lebih besar dari sebelum ni,bila time mengeras kepala zakar seperti cendawan.Bila masa beraksi memang tahan lama dari biasa.bayangkan wife bukan main seronok sekali.Kadang kadang bila menonton tv,tangan wife gatal gatal jer nak pegang zakar.Tempahan ke dua pasti akan dibuat sedikit masa lagi.

-Farid Ahmad,Sabak Bernam.

Lama juga saya fikir,macam mana zakar suami saya berubah ketara pembesarannya,sebelum ini bila bersama senang sahaja masuk,tapi sejak akhir akhir ni bukan main susah nak masukkan,bila saya tanya dia hanya tersenyum gelak gelak hinggalah saya terjumpa celah kain dalam almari produk ini. Sekarang ni,saya pula sanggup keluarkan duit untuk belikan untuk suami tercinta.Seronok sangat sebab bukan setakat besar tapi tahan lama.

-Adriana,Sepang

Tak nak cakap banyak,siapa tak try memang rugi,Berbaloi dengan harga.Kalau tahu kehebatan produk ni dari dulu lagi dah beli.TQ bro.

-Hisyam Aris,Setiawangsa

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/ronado-men-gel-besarkan-zakar-ereksi-berulang-prestasi-mantap/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang,  Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM150 [/SIZE]

1.Tawaran Istimewa Bankin RM120.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :RONADO

Back to top Go down
View user profile Send private message Online

Cara Guna Bathmate Yang Lawak

Vxgra Men Cream Atasi Cepat Klimaks Dan Ketegangan Zakar Yang Luar Biasa

KRIM 2 DALAM 1(TAHAN LAMA DAN KETEGANGAN)

30 ML/LULUS KKM / GMP.
NOT 130601347K

KRIM VXGRA direka khusus untuk membantu lelaki mencapai ketegangan maksima dan tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. KRIM VXGRA diformulasikan 100% dari herba melayu yang telah diiktiraf turun temuran dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang dan mencapai ketegangan MAKSIMA

Pancutan pra matang atau masalah cepat pancut amat tidak disukai wanita.
Antara punca pancutan pra matang adalah kegelian melampau dialat sulit
lelaki.

MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA.

Tak Sampai 5 Minit?
Mengalami Pancutan Pramatang?
Tegang Tak Maksima?
Rutin Seks Terganggu?

PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN
DAN KEPUASAN … Serta – Merta!


KRIM VXGRA
Adalah satu produk herba 100% .
Produk ini disahkan
bebas dari bahan aktif KIMIA
.:Tiada lagi pancutan mengejut
.:Tiada lagi rasa malu
.:Tiada lagi kekecewaan
SATU CARA MUDAH DAN SELAMAT UNTUK MENGHENTIKAN PANCUTAN PRA-MATANG (PREMATURE EJACULATION) :-
– TANPA PIL, TANPA SEBARANG ALAT YANG MENYAKITKAN, TANPA SUNTIKAN, TANPA BUKU –
HANYA DENGAN SAPUAN SERUM – 100% ASLI TANPA UBATAN !

HASIL SEGERA YANG BERKEKALAN SELAMANYA!

TESTIMONI

“Selepas saya sapu jer.. rasa sedap jer
di sekitar Mr Z tu… he he. Kemudian rasa macam di urut-urut… cam
berdenyut-denyut.. hu hu.. Saya nampak ‘batang’ mulai besar sikit, dan
lebih panjang sikit. Saya ikut cara urut yang diberikan. Sapu 1 arah
jer… dari pangkal Z ke kepala. Saya sapu sikit jer… hari ke-3 saya guna,
bila ‘game’ memang tahan lama dan SEDAP…mcm boleh control bila nak
pancut. memang puas hati la. tq admin…”

Semalam saya dan isteri berjimak lebih 30 minit. Sesuatu yang tidak pernah saya capai, isteri pula tersenyum kepuasan.KRIM VXGRA membantu anda dengan mengurangkan kegelian dizakar anda.
Dengan bahasa mudah
KRIM VXGRA adalah produk tahan lama untuk si
suami.

UBAT TAHAN LAMA, KRIM VXGRA ADALAH HERBA TRADITIONAL UNTUK LELAKI BAGI MENGHENTIKAN PANCUTAN PRA-MATANG.

HERBA INI DIBUAT DARIPADA RESEPI ISTIMEWA YANG DIKUMPULKAN DARI BUKU TRADITIONAL MELAYU LAMA.

** FAKTA **-
78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun
perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.- 35% kes cerai
di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut),
lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.- Wanita mempunyai
9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.- Kegagalan mencapai orgasme
lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit
buah pinggang, perut, usus dan saraf.Oleh yang demikian, jika ANDA ingin
BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI
PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak
bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk
diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian
rumahtangga berpanjangan.

Masalah PE ?
Apakah 2 sebab utama berlakunya pancutan pramatang?

Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN..
Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan.
Pada
ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu
melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh
menghalangnya.
Keberahian
yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif.
Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian
hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan
pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang
berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon
anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan
anda.Oleh itu apakah penyelesaiannya???
Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasm!
Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pramatang.
Ianya
adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda
memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama!

Oleh itu dapatkan KRIM VXGRA™ sekarang juga. Anda akan melihat sendiri —TANPA RISIKO—

Bagaimana
produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks
anda, dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.

Ianya
selamat, asli dan tanpa risiko. anda akan berpuas hati, dan anda akan
dapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda,
KAMI JAMIN !!!!

Kandungan terkini ‘Catuaba’ pula berfungsi
meningkatkan taraf kehidupan seksual dan mampu bertahan lama ketika
bersama (persetubuhan) serta membantu pembesaran siaz organ seks kaum
lelaki.

Selain itu kandungan ekstrak Butea Superba juga
mengandungi hormone kelakian iaitu hormone testosterone.Ekstrak mentah
daripada herba ini menunjukan persamaan hubungan rapat dengan pil
lelaki, Viagra. Ia juga meningkatkan tenaga badan tanpa berasa gementar
atau berkenaan dengan jantung semasa perangsangan.

Ia dirumuskan dengan 100% kandungan bahan semulajadi dan herba.
tiada komponen haiwan,bahan kimia,steroid ataupun alkohol dalam rumusan
serum ini.

Melalui penggunaan kerap serum VXGRA Men Cream ia dapat
menstimulasikan zakar anda agar dapat merasai ketegangan maksimum dan
tahan lebih lama.Ia juga bertindak untuk melancarkan pengaliran darah
dan mampu meningkatkan prestasi seksual serta membantu golongan lelaki
yang mengalami masalah ejakulasi pramatang.


Cara Penggunaan VxGra Men Cream

UNTUK TAHAN LAMA:

Picit sedikit VxGra Men Cream ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala
zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas
dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan VxGra Men Cream akan
lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.

Kami mengesyorkan anda menggunakan VxGra Men Cream selepas mandi petang.
Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada
selepas Isyak baru dibilas dengan air. Kesan VxGra Men Cream mampu
bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri
anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana VxGra Men Cream tidak
memberbahayakan.

UNTUK RAWATAN KETEGANGAN:

SAPU DI ZAKAR SETIAP PAGI DAN MALAM

Teknik Mencapai Kepuasan Seksual sehingga SEJAM +++ :
1. Sapukan Vxgra Men Cream Ke Kawasan alat kelamin.
2. Tenangkan Fikiran dan kurangkan debaran.
3. Lebihkan sentuhan.Rangsangkan pasangan anda ke tahap ghairah yang lebih tinggi.
4. Jauhi dari mengambil minuman keras dan penyalahgunaan dadah
kerana kedua-duanya akan menggagalkan usaha anda untuk mengawal masa
ejakulasi dimana anda tidak lagi mampu mengawal perbuatan,rasa dan
perbuatan anda.
5. Kawal pemakanan anda.gula dan lemak boleh mengurangkan tenaga yang diperlukan untuk aktiviti seksual.
6. jauhi rokok supaya perjalanan darah lebih lancar ke bahagian alat kelamin anda.
Cara Penggunaan :
* Sapu Vxgra Men Cream sepenuhnya kesuluruhan bahagian alat zakar.(Sila lihat gambarajah di bawah)
* Tidak digalakan menyapu serum melebihi 2 jam sebelum aktiviti
seksual. 20-30% lelaki yang menunggu lebih dari 2 jam untuk aktiviti
seksual mungkin mengalami kesulitan mencapai ejakulasi / klimaks.
* JANGAN sapu serum di kawasan & bahagian buah zakar.
* Selamat untuk aktiviti oral.
* Tiada kesan sampingan yang dilaporkan. Selamat untuk pengguna dan pasangannya.

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/vxgra-men-cream-atasi-cepat-klimaks-dan-ketegangan-zakar-yang-luar-biasa/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM99

1.Tawaran Istimewa Bankin RM80.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :VXGRACREAM

Developpe Sex Cream 11 | Besar Dan Panjangkan Zakar | Ereksi Berpanjangan

Developpe™ Sex Cream

KRIM HEBAT DARI FRANCE

Siapa yang tidak pernah impikan hubungan seks yang hebat ? Developpe™ Sex Cream direka khas untuk merangsang saluran darah zakar ianya sekali gus membolehkan menambah saiz zakar .

Khasiat Developpe™ Sex Cream

§ menambah saiz zakar

§ Merangsang saluran darah

§ Meningkatkan keyakinan diri dan prestasi

§ zakar lebih keras dan ereksi berpanjangaN


Teori

Krim zakar Pembesar Zakar mengandungi herba unik formula berasaskan yang membantu meningkatkan peredaran darah, melepaskan hormon lelaki yang disimpan di dalam badan , mencetuskan pengeluaran hormon semula jadi dalam badan, menyediakan nutrisi yang diperlukan yang diperlukan pembesaran zakar , meningkatkan pembesaran gua badan zakar , meningkatkan keupayaan penahan darah dan meningkatkan pembesaran zakar..

Cara Guna : 20 minit sebelum berjimak, bersihkan zakar dan lapnya sehingga kering, mengambil produk seperti yang dikehendaki, sapu dan urut  zakar sedikit sehingga ubat diserap sepenuhnya. Boleh dibersihkan selepas 40 minit menggunakannya. Ia boleh membantu untuk memanjangkan masa kelamin tidak kira apa bentuk kelamin diterima pakai . Produk ini tidak bertoksik dan tidak mempunyai kesan sampingan. Harus digunakan lebih awal , jika tidak, kesan yang akan hilang . Keberkesanan boleh bertahan selama tiga jam. Untuk pengunaan pertama kali, gunakan dengan kuantiti yang sedikit dahulu.

Spesifikasi: Gunakan dua kali dalam masa satu hari, mengambilnya sebelum hubungan seks atau pada waktu pagi dan petang dalam kes terapi Pembesaran ,

Kandungan : Air, glikol stearat SE, myristate isopropyl , minyak halba, allantoin , vitamin A, Phenoxyethanol , wangian.

Principal indications: organic morbid premature ejaculation patients, primary and secondary premature ejaculation patients, habitual premature ejaculation patients due to disorder of emission-stopping muscle and retinervus caused by over-frequent masturbation; psychogenic prmature ejaculation patients, premature ejaculation patients due to redundant prepuce.

Character: the product is a white mixed snowflake cream.

Active ingredient: Water,glycol stearate S.E.,isopropyl myristate,fenugreed oil,allantoin,vatamine A,phenoxyethanol,fragance.
.

Use guide: 20 minutes before making love, clean the sexual organ, wipe up water drops, take the product as required, apply it to penis stem, balanus and groove, and give massage to the penis slightly until the medicine is completely absorbed. The squeamish should clean the medicine with clear water 40 minutes after the application. It can help to prolong venereal time no matter what venereal form is adopted. The product is green and nontoxic and has no side effect. It should be applied earlier,  otherwise the effect would be unideal. The efficacy can last for three hours. The beginners should use it less and increase or decrease the dose as required.

Specification:use two within one day , take it before sexual intercourse ,

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/developpe-sex-cream-11-besar-dan-panjangkan-zakar-ereksi-berpanjangan/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

 

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM99

1.Tawaran Istimewa Bankin RM55.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :DEVELOPPE SEX

Minyak Lintah Tok Ayah | Rahsia Tradisional Untuk Zakar Besar | Tahan Lama | Kuat

Minyak Lintah Gunung Tok Ayah merupakan alternatif perubatan tradisional sejak berabad-abad yang lampau.Minyak lintah gunung telah diolah dengan herba terpilih sehingga menjadi minyak lintah gunung asli terbaik.Tanpa bahan kimia dan pengawet,minyak ini suci serta semula jadi dan tiada kesan sampingan serta amat mustajab untuk lelaki lemah tenaga batin.

Khasiat utama:
Bertindak dengan serta-merta (ketegangan) dalam masa 15 minit sahaja (InsyaAllah)

Menjadikan zakar anda:-
KUAT ,TEGANG, TAHAN LAMA , BESAR DAN PANJANG

Juga sesuai untuk:
-Zakar tunduk ke bawah (patah tandan)
-Zakar bengkok
-Memperbetulkan urat-urat zakar yang tersumbat
-Melambatkan keluar mani

NOTA: TIDAK BOLEH SAPU KE DADA

Khasiat lain:-
1. Merawat penyakit strok
2. Lumpuh
3.Sakit pinggang @ lenguh-lenguh
4. Mengembalikan kesegaran pada urat sarat dan melancarkan peredaran darah

Pati minyak urutan turun temurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Di rumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz zakar dan mengawal ejakulasi pra-matang. Besar, Teguh dan Berkuasa, Membesarkan, Memanjangkan, Mengawal ejakulasi pra-matang Tegang dan Kuat

Bila sebut Pati Minyak, ianya tentulah ASLI dan tidak dicampur dengan sebarangan bahan-bahan yang lain. Jadi keTULENannya menjadikan dia efektif dan sering menjadi Sebutan ramai bagi mereka memerlukannya.

Pati Minyak Lintah bukan sahaja untuk merawat kelelakian anda, tapi memperhebatkan lagi kejantanan anda diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomena kasih sayang isteri anda terhadap anda.

Penggunaan urutan menggunakan Pati Lintah ini sangat baik dan anda boleh mengawal waktu ‘permainan’ sebaik mungkin. Serapan dari Pati Lintah ini membetulkan semula kedudukan salur-salur darah dan saraf-saraf yang sensitif.

Cara-cara mengunakanya:-
Goncang botol dahulu sampai sebati
Sapukan minyak lintah di sebelah atas,bawah kiri dan kanan
Urutlah sambil picit-picit sehingga minyak terasa agak kering(rehat sekurang-kurangnya 5-10minit
Lakukan secara teratur dari pangkal ke hujung,lakukan 2 kali sehari pada waktu pagi dan malam sekurangnya 2-5 minit urutan

TESTIMONI


INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/minyak-lintah-tok-ayah-rahsia-tradisional-untuk-zakar-besar-tahan-lama-kuat/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

 

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM80

1.Tawaran Istimewa Bankin RM60.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :MYKTOKAYAH

Hydromax  X30 | Besarkan Zakar Cepat Dan Paling Hot | Teknik Fisioterapi | Offer

Hydromax X30 adalah alat tambah saiz zakar yang paling terbaik di dalam koleksi kami, Hydromax X30 adalah lanjutan dari versi bathmate hercules, iaitu dengan menaikan sedikit taraf dari segi tekanan sedutan dan comfort pad. Jika dibandingkan dengan pam vacum, alat regangan (extender) dan pil, Hydromax X30 menunjukkan keberkesanan paling pantas sekali. Malah perubahannya anda akan dapat lihat walaupun pertama kali anda mengunakannya..sangat menakjubkan! Ya.. jika anda sedang mencari-cari alat untuk menambah saiz zakar Hydromax X30 adalah paling terbaik setakat ini, kenyataan kami ini juga dapat dibuktikan jika anda membuat sedikit kajian dengan mencari info berkenaan hydromax x30 di forum-forum dan blog luar Negara, hampir 99% testimoni positif selepas menggunakan hydromax X30. Bathmate / Hydromax menggunakan tekanan air dan haba sebagai agen untuk mengembangkan zakar (Corpora Cavernosa) dan pengaliran darah, kajian menunjukkan penggunaan air adalah lebih baik dari menggunakan udara (pam vacum). Penggunaanya adalah selesa dan tidak menyakitkan berbanding kaedah yang lain seperti pam dan extender, dan yang penting sekali selamat digunakan. Semenjak pelancaran Bathmate Hercules di UK, Amerika Syarikat dan di Eropah ianya dapat sambutan yang sangat menggalakkan dan menjadi topic perbualan hangat di website-website, forum gym, dan majalah . Bathmate/Hyromax juga merupakan barang panas di website edagang terbesar didunia iaitu eBay dan Amazon. Tidak hairanlah Bathmate/Hydromax Dicalonkan sebagai Alat Tambah Saiz Zakar no. 1 Di Dunia. Dengan munggunakan sehari 15min – 20min di bilik mandi, anda boleh lebih menjimatkan masa dengan menggunakan Bathmate Shower Strap (Dijual Berasingan HANYA RM40) bersama-sama hydromax/bathmate. Tidak perlu lagi memegang balang bathmate/hydromate dan anda boleh buat aktiviti lain di bilik mandi.[/SIZE]

PERBEZAAN BATHMATE HERCULES DAN HYDROMAX X30

Perbezaan yang terdapat pada bathmate hercules dan hydromax X30 adalah kekuatan sedutan dan comfort pad. Hydromax X30 mumpunyai daya sedutan yang lebih kuat berbanding hercules dan hydropump X30 mempunyai Comfort Pad yang boleh ditanggal dan hercules comfort pad jenis kekal. Meterial Comfort Pad Hydromax X30 diperbuat daripada Silikon lembut manakala Bathmate Hercules daripada span. Di bawah menunjukkan perbezaan saiz diantara ketiga-tiga bathmate/hyromax.

Bagaimana Bathmate / Hydromax Berfungsi
1) Zakar seorang lelaki dibahagikan kepada tiga saluran, iaitu dua saluran besar di atas adalah saluran erektil (Corpora Cavernosa) dan satu saluran yang lebih kecil di bahagian bawah adalah untuk memancut air mani dan membuang air kecil.

2) Apabila terangsang secara seksual, otak anda mengeluarkan hormon yang akan menghantar isyarat supaya darah mengalir ke zakar anda. Darah akan mengisi tisu erektil (Corpora Cavernosa) , pekara inilah yang membuatkan zakar anda menjadi tegang atau keras.

3) Apabila menggunakan Bathmate/Hydromax , air di sekeliling zakar mempunyai tekanan negatif akan mewujudkan daya sedutan sama rata kepada setiap bahagian zakar. Ini membantu untuk menarik darah yang kaya dengan oksigen ke rongga zakar dan sekaligus mengembangkannya. Dengan penggunaan bathmate dengan betul dan konsisten, ianya akan ada lebih banyak darah di alirkan ke dalam tisu lembut dalam rongga zakar. Ini membuatkan zakar untuk menjana lebih banyak sel-sel untuk mengembangkan saiz untuk memegang lebih banyak darah semasa ereksi normal. Dengan meningkatkan keupayaan tisu ini untuk mengadakan lebih banyak darah sekaligus zakar anda akan menjadi lebih besar

4) Pertama sekali ketebalan zakar anda akan meningkat, diikuti dengan panjang zakar anda.. Secara umumnya, selepas penggunaan 1-3 bulan, panjang akan mula meningkatkan setengah inci (1-2 cm) ke atas. Semakin konsisten anda menggunakan Bathmate/Hydromax, lebih tebal dan lebih panjang zakar anda akan lihat secara dramatik. Saya mengesyorkan anda menggunakan Hydromax sekurang-kurangnya 15-20 minit sehari.

5) Keputusan dapat dilihat semasa zakar sedang lembik atau tegang, manakala lelaki yang mempunyai zakar yang kecil ketika lembik akan mendapat keputusan yang paling ketara sekali. Anda akan melihat hasil dari pertama kali anda menggunakan Bathmate/Hydromax !!! . Kebiasaanya zakar akan memanjang antara 2-5cm dan ketebalan zakar sebanyak 30%-40% .

6) Teorinya sama seperti latihan angkat berat, jika anda pergi ke gym sekali-sekala anda tidak akan melihat sebarang berubahan pada otot badan anda. Jika anda pergi seminggu 3-4 kali nescaya anda akan dapat melihat oto-otot pada badan anda.

7) Bathmate ® menggunakan prinsip fisioterapi untuk menambah saiz zakar, oleh itu ia adalah sangat selamat tidak seperti pil, alat-alat regangan dan pembedahan.Rekabentuk Bathmate/Hydromax direka oleh jurutera dan doctor yang mahir untuk memastikan ianya selamat dan selesa dipakai. Anda tidak perlu untuk menahan kesakitan atau ketidakselesaan sepanjang sesi seperti anda menggunakan pam zakar normal atau peralatan extender.



Membantu mencapai ereksi dengan mantap dan padat
Membantu meningkatkan saiz zakar dalam kedua-dua lilitan dan panjang
Membantu memudahkan aliran darah yang betul di dalam zakar yang memberi manfaat kepada kesihatan zakar.
Membantu mencapai perkembangan maksimum pada tisu erektil untuk pertumbuhan zakar luar biasa.
Bathmate hidro zakar pam menghasilkan vakum yang lebih berkuasa daripada vakum udara konvensional.
Menggunakan Bathmate dengan aksesori tali mandi menjadikannya mudah dan bebas tangan.
Bathmate diperbuat daripada polikarbonat menjadikannya yang berkualiti, kukuh dan produk tahan lama.
Bathmate gaiter dibuat dari bahan bermutu tinggi dan selamat yang membolehkan kulit keupayaan kedap maksimum berasaskan pelvik sambil menyediakan keselesaan.
Tiada kesan sampingan apabila digunakan mengikut garis panduan keselamatan pengeluar dan rutin yang betul serta mengelakkan sebarang kecederaan.
Cara menggunakan Hydromax X30 ok, Ini adalah cara saya guna… sebelum itu nak bagi tahu pakera wajib nak guna Bathmate/Hydromax pastikan anda cukur segala bulu pada zakar anda…cukur selincin2nya, jika tumbuh sikit…cukur lg… 1. Pertama sekali pastikan valve dalam keadaan tertutup.. Bagaimana nak tahu valve tertutup? senang sahaja… masukan air dalam hydromax anda, jika tiada sebarang air menitik maknanya valve anda dalam keadaan tertutup 2. Masukkan air suam di dalam hydromax dengan menahan air dari hot shower sehingga memenuhi ruang hydromax anda, jika tiada hot shower..guna sahaja air suam dari cerek. Boleh sahaja jika anda ingin terus guna air paip…. tp guna air suam lebih bagus untuk aliran darah dan sel-sel kulit. 3. Masukkan zakar ke dalam balang dan rapatkan gaiter pada dinding badan anda, pastikan air tidak tertumpah. Pastikan balang hydromax dan confort pad pada posisi yang betul. 4. Kemudian tarik hydromax sekuat-kuatnya dalam masa yang sama tekan juga tombol hydromax supaya air memancut keluar. Lepas tombol dahulu kemudian lepaskan balang. 5. Anda akan rasa sedutan yang agak kuat dan Hydromax akan melekat pada dinding badan anda, Pakai strap dan biarkan selama 15 minit…. dalam masa yang sama anda boleh buat kerja lain… sangat menjimatkan masa Smile

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM399

1.Tawaran Istimewa Bankin RM299.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :HYDROPUMP30X

Kuala Lumpur: Seorang ibu tunggal berusia 46 tahun mendakwa menjadi mangsa nafsu buas anak saudara lelakinya sendiri berusia 22 tahun dalam kejadian di sebuah rumah di ibu negara, kelmarin.

Lebih mengejutkan, suspek turut membawa rakannya untuk merogol mangsa selain merakam gambar bogel mangsa untuk simpanannya serta mengugut mangsa untuk terus melayan nafsunya jika tidak mahu gambar bogel berkenaan disebarkan.

Menceritakan semula kejadian malang itu, mangsa dikenali sebagai Siti, seorang pekerja am berkata, dia tinggal serumah dengan anak saudaranya itu sejak kematian suami dua tahun lalu tidak pernah menyangka anak saudaranya itu tergamak melakukan perbuatan itu terhadapnya.

Menurutnya, anak saudaranya itu dipelihara seperti anak sendiri.

“Bagaimanapun, minggu lalu, saya menemui klip video lucah dalam telefon bimbitnya dan apabila ditegur dia marah kepada saya sebelum hanya mendiamkan diri selepas itu.

“Kelmarin, ketika kami berdua sedang menonton televisyen di rumah, dia yang baru pulang selepas melepak bersama rakan-rakannya tiba-tiba meminta maaf dengan saya atas kelakuannya tempoh hari sebelum membawa air minuman berkarbonat untuk saya,” katanya.

Katanya, selepas meminum air yang diberikan anak saudaranya itu, tiba-tiba dia berasa pening sebelum tidak sedarkan diri dan apabila tersedar selepas beberapa jam selepas itu mendapati dirinya berada di sebuah rumah lain dan lebih mengejutkan, dia turut tidur bersama anak saudaranya serta rakan lelakinya.

“Ketika itu, baru saya sedar menjadi mangsa nafsu buas kedua-dua lelaki itu dan apabila saya memarahinya, dia menunjukkan gambar bogel saya yang dirakam ketika saya dalam keadaan tidak sedarkan diri.

“Dia turut mengugut saya supaya melayan nafsunya lagi jika tidak mahu dicederakan dan bimbang dengan keselamatan diri, saya membuat aduan di Balai Polis Salak Selatan,” katanya.seks 1

ProSolution Pills | Membuat Zakar Lebih Keras | Besar | Mantap

ProSolution dihasilkan dengan ramuan unik 100% herba dikilangkan bertaraf GMP khusus untuk meningkatkan keupayaan pengaliran darah dizakar sekaligus meningkatkan tahap seksual anda. Kesan herba semulajadi dalam ProSolution adalah lebih baik dari produk seks yang berasaskan bahan kimia seperti viagra dan lain-lain.
[SIZE="3"]Khasiat ProSolution

ProSolution mampu meningkatkan tahap keinginan seks lelaki.
ProSolution mampu membuatkan zakar anda lebih keras, besar dan mantap.
ProSolution mampu menguatkan daya ejakulasi lelaki.
ProSolution mampu meningkatkan tahap keyakinan anda ketika bersama dengan pasangan anda.
ProSolution mampu meningkatkan pengaliran darah pada zakar anda.
[/SIZE]
Kandungan ProSolution

Solidilin

Salah satu bahan aktif dalam Solidilin terbukti mampu meningkatkan keinginan seks berdasarkan kajian yang dijalankan. kajian yang dijalankan oleh USM menunjukkan keinginan seks tikus jantan meningkat selepas diberikan Solidilin.

Taj dan Safflower

mampu meningkatkan pengaliran darah ke kawasan zakar sekaligus membuatkan zakar menegang. Safflower juga mengandungi asid omega-3 yang mampu mengurangkan risiko masalah jantung.

Momordica

mampu mengurangkan lemak dibadan sekaligus meningkatkan paras testosterone.

Apigenin dan Amla

Gabungan dua herba ini mampu menjamin kesihatan organ seks untuk jangka masa panjang.

Arjuna

Digunakan secara meluas dalam kesihatan kardiovaskular, Arjuna adalah komponan penting untuk kehiduapan seks yang sihat.

Cordyceps

Mampu meningkatkan paras testosterone iaitu hormon kelakian.

Zinc

membantu meningkatkan kualiti sperma lelaki.

Reishi Mushroom

Menambah stamina dan tenaga.

Shatavari

Digunakan untuk mengubati ketidakupayaan seks dan mati pucuk. Secara amnya, Shatavari mampu menenangkan badan, stabilkan berat badan, mengurangkan gugup dan mempromosikan tidur yang sihat.

Drilizen

Formulasi herba untuk meningkatkan pengeluaran nitric oxide yang mana mampu memanjangkan masa ereksi.

Bladderwrack

digunakan untuk kesihatan tyroid.
Beli ProSolution Dengan Yakin

Original Dari U.S.A. Beli Dengan Yakin.
MORE PRODUK KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blogs/]http://hebatpower.com/blogs/

INFO LANJUT SILA KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

CARA TEMPAHAN SILA KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/tempahan.html

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda  )

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. Bankin RM279.00 ke Akaun :TAWARAN ISTIMEWA RM249 SAHAJA SEKOTAK-STOK TERHAD!!!MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PRSP

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...