Stamina Gel | Memulihkan Ejakulasi Pramatang | Lebih Seronok | Lebih Kuantiti

Stamina Gel Membantu Menyelesaikan Masalah Ejakulasi Awal. Isteri Pasti Suka Suami Tahan Lama!

StaminaGel™ merupakan solusi terbaik untuk anda menyelesaikan masalah ejakulasi pramatang. Dengan formulasi 100% herba semulajadi tanpa bahan kimia StaminaGel™ terbukti sebagai pilihan tepat untuk anda mendapatkan hasil menakjubkan seperti:
- stamina gel -

- Stamina Gel – TAHAN LAMA di ranjang dan memberikan anda kawalan penuh!
- Stamina Gel – MEMUASKAN isteri anda, memberikannya orgasme berulang kali!
- Stamina Gel – MEMBERIKAN anda kepuasan maksimum ketika ejakulasi!
- Stamina Gel – MENINGKATKAN keseronokan hubungan seksual anda!

..DIJAMIN BERKESAN!!  - Stamina Gel -

Stamina Gel™ mengandungi adunan kombinasi herba terbaik yang digunakan untuk membantu anda tahan lebih lama dan memulihkan ejakulasi pramatang dengan berkesan. Antara kelebihan utama yang terdapat pada

Stamina Gel™ adalah:

- stamina gel – Melambatkan ejakulasi
- stamina gel – Membantu memberikan anda daya kawalan
- stamina gel – Berkesan memulihkan ejakulasi pramatang
- stamina gel – Memberikan anda kepuasan maksima ketika ejakulasi
- stamina gel – 100% selamat tanpa kesan sampingan

Produk herba semulajadi – stamina gel -

(Stamina Gel Selamat Digunakan Dan Mengandungi 100% Bahan Semulajadi)

Cara Penggunaan – Stamina Gel -

Picit sedikit stamina gel ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan stamina gel akan lebih kuat  sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.
Kami mengesyorkan anda menggunakan – Stamina Gel – selepas mandi petang. Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan- Stamina Gel – mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana – Stamina Gel – tidak memberbahayakan.

AWAS! Ejakulasi Pramatang Boleh Menghancurkan Rumah Tangga Anda! – Stamina Gel -

- Stamina Gel – Rasanya tidak perlu lagi saya ceritakan kesan buruk akibat daripada masalah ejakulasi
pramatang. Mengikut fakta daripada kajian yang dilakukan oleh Kinsey Institute Report on Sex tidak puas merupakan rungutan yang selalu diberikan oleh wanita. – Stamina Gel -

Wanita secara purata memerlukan diantara 8 sehingga 10 minit untuk mencapai orgasme. Tidakkah anda merasa kecewa apabila tidak sampai 5 minit anda sudah tewas di ranjang? Apa perasaan isteri anda? – Stamina Gel -

stamina-gel
Perhatian!- Stamina Gel -

Perhatian! Jika anda pengguna Stamina Gel kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun gel yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan gel dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1 jam (lebih lama lebih baik).

APAKATA PENGUNA Stamina Gel
Encik Saiful, Johor
Kawan kenalkan Stamina Gel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia.

Encik Abbas, Penang
Aku ada 2 orang isteri..faham-faham sajalah, mula nak cuba ambil Stamina Gel rasa was-was takut2 lain yang jadi. Tapi Alhamdullilah selepas mencuba Stamina Gel memang berkesan seperti yang diberitahu. Ni dah nak masuk 3 botol aku ambik Stamina Gel, barang baik mesti pakai.

Encik Shah, Kuala Lumpur
Saya sudah dapatkan Stamina Gel dan telah mencubanya. Saya amat terkejut dan sangat gembira atas keberkesanannya. Selama ini saya hanya dapat bertahan kurang 5 minit kecuali melakukan buat kali kedua. TETAPI tidak lagi selepas menggunakan Stamina Gel

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/stamina-gel-memulihkan-ejakulasi-pramatang-lebih-seronok-lebih-kuantiti/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM100

1.Tawaran Istimewa Bankin RM60.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :STAMINA GEL

Imax Delay Spray | Menghilangkan Sensitiviti Melampau | Orgasm Berpanjangan

Apakah sebab utama berlakunya pancutan pra-matang?

Sensitiviti Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh menghalangnya. Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ke semua bahagian seksual anda – daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pra-matang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda tidak menjadi tidak seimbang dan anda akan TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan anda. Oleh itu apakah penyelesaiannya???

IMAX DELAY SPRAY – Akan Menenangkan Sensitiviti Melampau Itu!!!

Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasme. Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pra-matang. Imax Delay Spray adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama. Bahkan anda akhirnya akan berjaya membina KAWALAN SEPENUHNYA ke atas pancutan anda dengan usaha anda sendiri yang akan bertahan seumur hidup anda.

Anda Pasti Berjaya Mengharungi Ombak Lautan Gelora….

Tanya Diri Anda Sendiri 3 Persoalan ini :

1. Adakah anda mahu bertahan selama mana yang anda mahu dan menikmati kesemua aspek hubungan seks yang hebat tanpa perlu memikirkan sama ada anda mampu bertahan?

2. Adakah anda mahu bertahan cukup lama untuk memberikan kenikmatan maksimum kepada pasangan anda, merasai cengkamannya apabila anda memberikannya orgasme berganda?

3. Adakah anda mahu menamatkan kekecewaan dan keaiban pancutan pra-matang UNTUK SELAMANYA?

Oleh itu, dapatkan Imax Delay Spray sekarang juga. Anda akan dapat melihat sendiri – TANPA RISIKO – Bagaimana produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.

Ianya selamat, asli dan tanpa risiko. Anda akan berpuas hati dan akan dapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda. Kami jamin!!!… Berikan ketegangan paling keras dan tahan lama yang pernah dia rasai!!..

Imax Delay Spray adalah salah satu produk herba 100% buatan tempatan.


Dewasa ini ramai lelaki yang kini mengalami masalah lebih serius iaitu MALU berjumpa doktor (kerana mungkin menganggap diri mereka tidak macho jika berbuat demikian) disebabkan menderita ejakulasi pra-matang dan disfungsi ereksi (ED).

Tidak seperti ED yang lebih banyak di kalangan veteran, PE merupakan aduan disfungsi seksual paling utama terutamanya di kalangan lelaki muda berusia 40 tahun ke bawah. Malah, lebih ramai lelaki berpelajaran tinggi yang menghidapinya. Lebih menyedihkan, ia turut menjejaskan potensi pasangan untuk mendapatkan zuriat. Mari kita lihat dan dengar apa masalah sebenarnya dengan gangguan kesihatan lelaki yang satu ini.

“Suami saya mempunyai banyak persamaan dengan SUPERMAN … Kedua-duanya begitu CEPAT ”. Malah, “ia selalunya berlaku SEBELUM pun sempat saya memasuki bilik tidur”. Kadangkala, “dengan hanya MENCAKAR belakang saya, dia sudah mencapai KLIMAKSnya ”.

“Ada ketikanya saya merasakan seperti BANK SPERMA sahaja, dia buat DEPOSIT dan pergi begitu sahaja”. “Pernah tengok ARNAB BERLARI? Mula dan tamat! Macam tulah”. “Saya pernah menyuarakan untuk menemaninya berjumpa doktor, ada sesuatu yang boleh dilakukan berkenaan dengannya”.

Tetapi dia ENGGAN dan hanya tahu meminta maaf serta mengulangi janjinya untuk berusah lebih di lain masa”, begitulah lebih kurang KEHAMPAAN seorang isteri  yang mana suaminya bermasalah PE.

CARA KEGUNAAN:

Guna dua kali semburan seperti yang dikehendaki pada zakar sebelum persetubuhan.
Pengalaman akan menentukan bilangan semburan dan tempoh masa yang diperlukan untuk memenuhi permintaan anda. (5 minit adalah disyorkan)

JANGAN MELEBIHI ENAM SEMBURAN

AWAS: Untuk kegunaan luaran sahaja

Bagaimana untuk menggunakan semburan Imax Delay Spray:

Menyembur di kepala dan batang zakar, lazimnya di antara 5 dan 10 minit sebelum persetubuhan…

Dapatkan SEKARANG…!!!

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/imax-delay-spray-menghilangkan-sensitiviti-melampau-orgasm-berpanjangan/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM100

1.Tawaran Istimewa Bankin RM80.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :IMAX DELAY

PL Super Spray | Atasi Masalah Cepat Klimaks | Suami Isteri Lebih Puas | Zakar Mantap
1pl superspray
Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
PL SUPER SPRAY™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang. Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu. Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.
Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita “apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online ” Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi.. Tidak Perlu Risau

Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.

Tahukah anda ? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut. Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..
Adakah anda juga dalam kategori ini..?

Dengan PL SUPER SPRAY Anda Akan Terkeluar

Dari Statistik Di Atas…

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah jatuh maruahnya di depan pasangan wanitanya. Keadaan diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.
Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr Alfred Kinsey, dia mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

 ** FAKTA **

- 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
- 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
- Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
- Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.
Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….
ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
PL SUPER SPRAY™
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan PL SUPER SPRAY™, JANGAN BIMBANG. Lebih 30% PL SUPER SPRAY™ ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???

Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. [b]Tawaran Istimewa Bankin RM70.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PLSPRY

Vxgra Men Cream Atasi Cepat Klimaks Dan Ketegangan Zakar Yang Luar Biasa

KRIM 2 DALAM 1(TAHAN LAMA DAN KETEGANGAN)

30 ML/LULUS KKM / GMP.
NOT 130601347K

KRIM VXGRA direka khusus untuk membantu lelaki mencapai ketegangan maksima dan tahan lebih lama diranjang, meningkatkan keyakinan diri dan memuaskan pasangan. KRIM VXGRA diformulasikan 100% dari herba melayu yang telah diiktiraf turun temuran dalam membantu lelaki tahan lebih lama diranjang dan mencapai ketegangan MAKSIMA

Pancutan pra matang atau masalah cepat pancut amat tidak disukai wanita.
Antara punca pancutan pra matang adalah kegelian melampau dialat sulit
lelaki.

MEMBANTU ANDA MENIKMATI KEPUASAN DENGAN LEBIH LAMA.

Tak Sampai 5 Minit?
Mengalami Pancutan Pramatang?
Tegang Tak Maksima?
Rutin Seks Terganggu?

PRESTASI YANG MEMBANGGAKAN
DAN KEPUASAN … Serta – Merta!


KRIM VXGRA
Adalah satu produk herba 100% .
Produk ini disahkan
bebas dari bahan aktif KIMIA
.:Tiada lagi pancutan mengejut
.:Tiada lagi rasa malu
.:Tiada lagi kekecewaan
SATU CARA MUDAH DAN SELAMAT UNTUK MENGHENTIKAN PANCUTAN PRA-MATANG (PREMATURE EJACULATION) :-
– TANPA PIL, TANPA SEBARANG ALAT YANG MENYAKITKAN, TANPA SUNTIKAN, TANPA BUKU –
HANYA DENGAN SAPUAN SERUM – 100% ASLI TANPA UBATAN !

HASIL SEGERA YANG BERKEKALAN SELAMANYA!

TESTIMONI

“Selepas saya sapu jer.. rasa sedap jer
di sekitar Mr Z tu… he he. Kemudian rasa macam di urut-urut… cam
berdenyut-denyut.. hu hu.. Saya nampak ‘batang’ mulai besar sikit, dan
lebih panjang sikit. Saya ikut cara urut yang diberikan. Sapu 1 arah
jer… dari pangkal Z ke kepala. Saya sapu sikit jer… hari ke-3 saya guna,
bila ‘game’ memang tahan lama dan SEDAP…mcm boleh control bila nak
pancut. memang puas hati la. tq admin…”

Semalam saya dan isteri berjimak lebih 30 minit. Sesuatu yang tidak pernah saya capai, isteri pula tersenyum kepuasan.KRIM VXGRA membantu anda dengan mengurangkan kegelian dizakar anda.
Dengan bahasa mudah
KRIM VXGRA adalah produk tahan lama untuk si
suami.

UBAT TAHAN LAMA, KRIM VXGRA ADALAH HERBA TRADITIONAL UNTUK LELAKI BAGI MENGHENTIKAN PANCUTAN PRA-MATANG.

HERBA INI DIBUAT DARIPADA RESEPI ISTIMEWA YANG DIKUMPULKAN DARI BUKU TRADITIONAL MELAYU LAMA.

** FAKTA **-
78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun
perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.- 35% kes cerai
di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut),
lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.- Wanita mempunyai
9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.- Kegagalan mencapai orgasme
lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit
buah pinggang, perut, usus dan saraf.Oleh yang demikian, jika ANDA ingin
BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI
PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak
bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk
diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian
rumahtangga berpanjangan.

Masalah PE ?
Apakah 2 sebab utama berlakunya pancutan pramatang?

Sensitivity Melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN..
Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan.
Pada
ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi. Keinginannya terlalu
melampau hinggakan tiada buku, video, teknik atau senaman yang boleh
menghalangnya.
Keberahian
yang Terlalu Tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif.
Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda —Daripada keberahian
hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan
pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang
berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon
anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan
anda.Oleh itu apakah penyelesaiannya???
Kini anda mampu beraksi dalam tempoh yang panjang untuk merasai cengkaman pasangan anda apabila dia mencapai orgasm!
Persiapkan diri anda dan perangi masalah fizikal yang menyebabkan pancutan pramatang.
Ianya
adalah satu produk yang amat berkesan, ianya akan membolehkan anda
memuaskan pasangan anda dengan permainan yang cukup lama!

Oleh itu dapatkan KRIM VXGRA™ sekarang juga. Anda akan melihat sendiri —TANPA RISIKO—

Bagaimana
produk ini akan melambatkan pancutan anda, menambahkan ketahanan seks
anda, dan memendekkan masa pemulihan tenaga anda.

Ianya
selamat, asli dan tanpa risiko. anda akan berpuas hati, dan anda akan
dapat merasai hubungan seks terbaik dalam hidup anda,
KAMI JAMIN !!!!

Kandungan terkini ‘Catuaba’ pula berfungsi
meningkatkan taraf kehidupan seksual dan mampu bertahan lama ketika
bersama (persetubuhan) serta membantu pembesaran siaz organ seks kaum
lelaki.

Selain itu kandungan ekstrak Butea Superba juga
mengandungi hormone kelakian iaitu hormone testosterone.Ekstrak mentah
daripada herba ini menunjukan persamaan hubungan rapat dengan pil
lelaki, Viagra. Ia juga meningkatkan tenaga badan tanpa berasa gementar
atau berkenaan dengan jantung semasa perangsangan.

Ia dirumuskan dengan 100% kandungan bahan semulajadi dan herba.
tiada komponen haiwan,bahan kimia,steroid ataupun alkohol dalam rumusan
serum ini.

Melalui penggunaan kerap serum VXGRA Men Cream ia dapat
menstimulasikan zakar anda agar dapat merasai ketegangan maksimum dan
tahan lebih lama.Ia juga bertindak untuk melancarkan pengaliran darah
dan mampu meningkatkan prestasi seksual serta membantu golongan lelaki
yang mengalami masalah ejakulasi pramatang.


Cara Penggunaan VxGra Men Cream

UNTUK TAHAN LAMA:

Picit sedikit VxGra Men Cream ke jari anda. Sapu secara sekata dikepala
zakar, takuk kepala zakar dan urat pari. Biarkan sejam sebelum bilas
dengan air paip. Kemudian anda boleh bersama. Kesan VxGra Men Cream akan
lebih kuat sekiranya anda biarkannya lebih lama dizakar anda.

Kami mengesyorkan anda menggunakan VxGra Men Cream selepas mandi petang.
Biarkan gel tersebut meresap. Bila anda mahu bersama isteri anda pada
selepas Isyak baru dibilas dengan air. Kesan VxGra Men Cream mampu
bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri
anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana VxGra Men Cream tidak
memberbahayakan.

UNTUK RAWATAN KETEGANGAN:

SAPU DI ZAKAR SETIAP PAGI DAN MALAM

Teknik Mencapai Kepuasan Seksual sehingga SEJAM +++ :
1. Sapukan Vxgra Men Cream Ke Kawasan alat kelamin.
2. Tenangkan Fikiran dan kurangkan debaran.
3. Lebihkan sentuhan.Rangsangkan pasangan anda ke tahap ghairah yang lebih tinggi.
4. Jauhi dari mengambil minuman keras dan penyalahgunaan dadah
kerana kedua-duanya akan menggagalkan usaha anda untuk mengawal masa
ejakulasi dimana anda tidak lagi mampu mengawal perbuatan,rasa dan
perbuatan anda.
5. Kawal pemakanan anda.gula dan lemak boleh mengurangkan tenaga yang diperlukan untuk aktiviti seksual.
6. jauhi rokok supaya perjalanan darah lebih lancar ke bahagian alat kelamin anda.
Cara Penggunaan :
* Sapu Vxgra Men Cream sepenuhnya kesuluruhan bahagian alat zakar.(Sila lihat gambarajah di bawah)
* Tidak digalakan menyapu serum melebihi 2 jam sebelum aktiviti
seksual. 20-30% lelaki yang menunggu lebih dari 2 jam untuk aktiviti
seksual mungkin mengalami kesulitan mencapai ejakulasi / klimaks.
* JANGAN sapu serum di kawasan & bahagian buah zakar.
* Selamat untuk aktiviti oral.
* Tiada kesan sampingan yang dilaporkan. Selamat untuk pengguna dan pasangannya.

INFO LANJUT DAN BARANG-BARANG LAIN  SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

http://hebatpower.com/blogs/vxgra-men-cream-atasi-cepat-klimaks-dan-ketegangan-zakar-yang-luar-biasa/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam


CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai,Semenyih,Shah alam,Klang, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


HARGA ASAL RM99

1.Tawaran Istimewa Bankin RM80.00 ke Akaun :[b]MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :VXGRACREAM

Spermax | Rahsia Kekal Bertahan Di ranjang | Memaksimakan Nafsu | 100%  Puas

APA ITU MZ SPERMAX?

MZ Spermax adalah sejenis teknologi gel biru untuk meningkatkan tenaga batin seksual lelaki yang pertama seumpamanya di Malaysia. MZ Spermax hanya perlu disapu pada zakar & lakukan urutan biasa sahaja dan kesan akan dapat dirasai serta merta!
APA YANG BAKAL ANDA RASAI DENGAN MZ SPERMAX?

√ Mendayung laju lebih 30 minit berterusan tanpa rasa nyilu pada zakar.
√ Ketegangan zakar meningkat lebih dua kali ganda dari biasa.
√ Mendorong nafsu anda ke tahap yang tidak pernah anda bayangkan sebelum ini.
√ Nikmat klimaks yang belum pernah anda rasai sebelum ini.
APA YANG BAKAL ANDA ALAMI SETELAH CUBA MZ SPERMAX?

√ Isteri anda mengerang tanpa henti sehingga terjerit kepuasan.
√ Badan anda berdua basah dengan peluh berahi kerana dayungan laju 30 minit tanpa henti.
√ Isteri anda begitu buas kerana terkejut dengan kehebatan anda.
√ Isteri anda klimaks berkali-kali semasa anda mendayung laju.
√ Isteri anda akan terbaring keletihan dan anda masih boleh beraksi hebat.
MZ SPERMAX BOLEH DIPERCAYAI?

√ Ia telah diuji secara klinikal, bukan produk tepi jalan.
√ Ia adalah satu teknologi yang pertama seumpamanya di Malaysia.
√ Ia mempunyai kelulusan dari BPFK (Farmasi), gerenti 100% selamat digunakan.
√ Ia 100% hasil kebijaksanaan pengeluar Bumiputera Malaysia.

RAGU-RAGU DENGAN MZ SPERMAX?

√ Produk berdaftar dengan BPFK (Farmasi), ia dijamin selamat digunakan tanpa ragu-ragu.
√ Bahan yang digunakan tidak akan meninggalkan sebarang kesan negatif kepada isteri anda.

NIKMAT MAKSIMUM DENGAN MZ SPERMAX
Semua lelaki ingin rasa nikmatnya semasa mengadakan hubungan seks dengan mendayung laju lebih 30 minit tanpa henti dengan pasangan masing-masing.

KEPUASAN MELAMPAU DENGAN MZ SPERMAX
Kami tahu anda ingin rasa ketegangan zakar yang mampu buatkan isteri menjerit kesedapan dan ingin membuat pasangan anda mengerang berkali-kali!

TINGKATKAN NAFSU DENGAN MZ SPERMAX
Kebanyakan lelaki ingin rasa satu perasaan bernafsu yang membuak-buak yang belum pernah anda rasai ketika bersama-sama dengan pasangan di atas katil.

TAHAN LEBIH LAMA DENGAN MZ SPERMAX
Nikmat yang diingini tak terkata apabila zakar dibelai ganas oleh isteri anda tanpa risau terpancut lebih awal. Dayunglah selama lebih 30 minit!

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. [b]Tawaran Istimewa Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :SPMX

PL Super Spray | Atasi Masalah Cepat Klimaks | Suami Isteri Lebih Puas

Satu cara mudah dan selamat untuk menghentikan Pancutan Pra-matang (premature ejaculation) – Tanpa Pil, Tanpa sebarang alat yang menyakitkan, Tanpa suntikan, Tanpa buku – Hanya Dengan Spray – 100% Asli – Tanpa ubatan. Hasil segera yang berkekalan selamanya! Ubat tahan lama,
PL SUPER SPRAY™ adalah herba traditional untuk lelaki bagi menghentikan pancutan pra-matang. Herba ini dibuat daripada resepi istimewa yang dikumpulkan dari buku traditional Melayu lama.

Kemampuan setiap lelaki untuk BERTAHAN LAMA ketika bersama pasangan masing-masing berbeza mengikut faktor umur, kesihatan, keadaan fizikal serta juga keadaan psikologi atau emosi. Tidak dapat dinafikan kaum lelaki seboleh-bolehnya ingin bertahan selama mungkin ketika ketika mengadakan hubungan seks ataupun sekurang-kurangnya mampu bertahan sehingga pasangannya merasa puas atau orgasme terlebih dulu. Keinginan untuk bertahan lama mungkin boleh dikaitkan dengan faktor keegoan (tidak macho) atau naluri kelelakian.
Di samping itu juga, ada di kalangan kaum lelaki menghadapi masalah EJAKULASI PRAMATANG (premature ejaculation).

Masalah ini juga dikenali sebagai masalah cepat klimaks atau pancutan mani awal adalah satu isu yang amat menekan kaum lelaki dan juga pasangannya. EJAKULASI PRAMATANG biasanya berlaku kepada mereka yang baru sahaja memulakan hubungan seksual di mana pasangan lelaki tidak dapat mengawal klimaksnya lalu memancutkan mani awal.

INSYA ALLAH

Jangan sampai nanti isteri kita kutuk kita “apalah abang ni..harap badan je tegap tapi atas katil dah lah lembik cepat game over pulak tu, macam main game online ” Untuk para suami jangan jadi lelaki touch n go..Jangan nanti isteri sendiri mengutuk kita di belakang disebabkan masalah kita.

Tetapi.. Tidak Perlu Risau

Kerana Di Sini Ada JalanPenyelesaiannya.

Tahukah anda ? Mengikut anggaran Persatuan Andrologi Malaysia, lebih dari 2.2 juta lelaki di Malaysia mengalami masalah lemah tenaga batin daN cepat pancut. Jumlah sebenar mungkin lebih 3 kali ganda. Tetapi masalah ini hanya di ketahui oleh diri sendiri dan pasanganya sahaja. Kerana kejantanan seorang lelaki hanya teruji di katil sendiri. Rahsia seorang lelaki akan terbongkar, apabila kalah teruk di katil sendiri semasa berasmara dengan pasangannya. Ramai lelaki yang kelihatan hebat dan gagah diluar tetapi kalah teruk di atas katil sendiri..
Adakah anda juga dalam kategori ini..?

Dengan PL SUPER SPRAY Anda Akan Terkeluar

Dari Statistik Di Atas…

Lelaki akan merasa tertekan dan seolah-olah jatuh maruahnya di depan pasangan wanitanya. Keadaan diburukkan lagi apabila pasangannya menyuarakan perasaan kurang puas dengan hubungan kelamin mereka.
Mengikut kajian yang pernah dijalankan oleh Dr Alfred Kinsey, dia mendapati sebilangan besar lelaki (respondennya ialah rakyat Amerika) hanya dapat bertahan seminit setengah daripada awal hubungan penetratif sehingga ke peringkat pancutan mani. Sebilangan lagi dapat bertahan dua minit dan jarang sekali mencecah sehingga 15 minit.

 ** FAKTA **

- 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan.
- 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri.
- Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1.
- Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf.
Oleh yang demikian, jika ANDA ingin BERTAHAN LEBIH LAMA DI RANJANG atau berdepan dengan masalah EJAKULASI PRAMATANG atau cepat klimaks (pancutan mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan.

Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, cuba FIKIRKAN semula……….
ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA
MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????

“Kami menjaminkan kepuasan anda…
Kami menjaminkan keseronokan anda”
PL SUPER SPRAY™
FAKTA : Jika anda takutkan pasangan anda akan mentertawakan anda kerana menggunakan PL SUPER SPRAY™, JANGAN BIMBANG. Lebih 30% PL SUPER SPRAY™ ini dibeli oleh wanita untuk pasangannya. Kenapa anda tidak???

Tiada Kesan Sampingan. Selamat, Efektif, dan cukup mudah. Apabila anda berjaya “mengawal pancutan sepenuhnya”, Anda akan mampu mengawalnya seumur hidup.

INFO LANJUT N MORE PRODUK SILA KLIK DI SINI

http://hebatpower.com/blogs/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/

ATAU KLIK DI SINI
http://hebatpower.com/blog/

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. [b]Tawaran Istimewa Bankin RM70.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN/BANK RAKYAT
[/b]
Tambah Poslaju
Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

Guna salah satu dari cara berikut;
1. Maybank2u Online
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :PLSPRY

Adam’s | Sabun | Tahan Lama | Untuk Lelaki | Hebat

Adam’s ialah Rahsia Terkini Lelaki untuk Tahan Lama kerana ia diformulakan dan diperbuat khas untuk lelaki yang ingin tahan lama ketika bersama pasangan. Adam’s ialah Petua Terkini Lelaki untuk Tahan Lama.

Kenapa ketawa? Tidak percaya ya?

Sabun Adam’s mengandungi ion negatif (negative ions) yang mampu meningkat dan melancarkan aliran darah di dalam badan di samping menstabilkan kadar tekanan darah. Rujuk faedah dan manfaat elemen dalam carian google taip ion negatif.

Kelancaran aliran darah di dalam zakar mampu memberi ereksi yang lebih mantap dan optimum. Kadar pengangkutan oksigen juga semakin bertambah yang mana begitu penting bagi sistem badan seseorang itu sendiri. Oleh itu, masalah ejakulasi pra matang atau 60-seconds man dapat dielakkan secara berperingkat.

Tidak percaya lagi?

Sabun Adam’s juga dilengkapkan dengan minyak Zaitun yang khasiatnya kepada kesihatan kulit telah diperakui seperti:

Menghindarkan kulit daripada kering
Menjadikan kulit licin dan tidak berminyak
Menzahirkan lapisan pelindung yang menjamin kelembapan kulit pada tahap yang normal
Membantu menjadikan kulit tahan lasak, lembut dan segar

(**Kulit zakar yang segar, bebas bau, lembut dan tidak berkedut sememangnya mampu menarik perhatian pasangan anda dan meningkatkan ‘sexual drive’ mereka.)

Jadi, Sabun Adam’s tidak sekadar Rahsia Isteri Lari Keliling Katil Setiap Malam, malah mampu memberi faedah dan manfaat sampingan kepada kesihatan dan kebersihan zakar.

Cara Guna:

Ambil Sabun Adam’s dan cuci atau basuh pada bahagian zakar yang sensitif terutamanya di bahagian bawah kepala zakar.

Amalkan teknik Jelqing pada keseluruhan zakar sekiranya perlu (satu hala sahaja) selama 1-2 minit mengikut keselesaan. Buih sabun perlu dibasuh selepas selesai Jelqing.

Amalkan Sabun Adam’s sebelum bersama pasangan. Ion negatif (negative ions) akan menyerap melalui permukaan kulit dan seterusnya meningkatkan aliran darah dan menghindarkan masalah ejakulasi pra matang.

Bahan Utama:
Honey Fragrance, Negative Ions, Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Chloride, Glyserine, Olive Oil

BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )

Bungkusan Rahsia

CARA MEMBUAT TEMPAHAN

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit

1. Bankin RM59.90 ke Akaun :MAYBAN-155015219871

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk : ADMS

Losyen Power 31 Brutal | Ubat Kuat | Tahan Lama Bersama Orang Tersayang

LOSYEN POWER 31 BRUTAL

- dicipta menepati spesifikasi Kesatuan Eropah
- dilancarkan dan dijual ke seluruh dunia mulai 6/7/09
- dirumus khas untuk suami supaya tahan lebih lama ketika bersama isteri

Losyen Power 31 Brutal akan membantu anda menyelesaikan masalah-masalah berikut dan anda akan merasa takjub selepas menggunakannya :

-Masalah Pancut Awal
-Masalah Cepat Tewas
-Masalah Isteri Lambat Klimaks

Kesan daripada penggunaan Losyen Power 31 Brutal yang betul mengikut saranan yang diberikan, anda akan memperolehi kelebihan-kelebihan berikut:

- Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx
- Menikmati sepenuhnya kelazatan seks
- Anda bebas menusuk masuk dari pelbagai arah mengikut kesukaan
- Isteri lebih mudah klimaks
- Menyegarkan dan menghangatkan
- Pelayaran lancar dan jauh…

Cara Penggunaan

Suami disyorkan memakai Losyen BRUTAL 30~60 minit sebelum bersama isteri dan ianya berkesan sehingga 10 jam. Sapukan atau lumur rata pada sekeliling di bahagian takuk kepala zakar (terutama bahagian bawah/sensitive area) dan boleh sapukan keseluruhan. Ianya tidak terasa sejuk dan kebas. Sebaiknya basuh terlebih dahulu alat kelamin suami sebelum bersama isteri.

Mengapa anda perlu mendapatkan Losyen Power 31 Brutal?

- Dihasilkan daripada Minyak Kelapa Dara (VCO)
- Campuran Ekstrak Herba Semulajadi
- Ianya cepat meresap , kering & selesa untuk digunakan
- Membantu mengatasi masalah isteri lambat klimaks
- Menyerap Ke Dalam Kulit Anda Tanpa Kesan Berminyak
- Tiada Sebarang Campuran Ubatan Kimia
- Menghilangkan Rasa Ngilu / Geli Pada Kepala Zakar
- Memberikan Kesan Hebat Tanpa Kesan Sampingan
- Berharuman strawberi

Isi kandungan : 30 ml
Kelulusan Kementerian Kesihatan: NOT080802728K

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau,

Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang,

Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai

barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan

ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/b]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. Bankin RM49.90 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :LPWB31 [/font][/color]

Stud 100 | Spray Untuk Tahan Lama | Digunakan Di Serata Dunia | Hot Deals!!!
Maklumat Stud 100


STUD 100® adalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda. Ia mengandungi Lidocaine 9.6% (w/w), anestetik topikal yang terkenal. Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, STUD 100® digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

STUD 100® diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.

STUD 100® dijual di AS, UK dan di lebih 60 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang STUD 100® bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 25 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan STUD 100® , dan berterusan berbuat demikian.

Soalan yang Kerap Ditanyakan

S. Berapa banyak STUD 100® patut digunakan? Ia berbeza mengikut individu, tetapi biasanya di antara 3 sehingga 8 semburan, disemburkan kepada batang zakar 5 sehingga 15 minit sebelum melakukan hubungan intim. Setiap tin semburan 12g (7/16 fl.oz.), mengandungi STUD 100® yang mencukupi untuk 120 semburan.

S. Adakah STUD 100® selamat untuk wanita? Ya. Ujian klinikal menunjukkan yang tidak terdapat kesan sampingan ke atas vulva atau vagina. Walau bagaimanapun, anda tidak patut menggunakannya jika pasangan anda mengandung.

S. Bolehkah STUD 100® digunakan dengan kondom? STUD 100® telah diuji dengan kondom getah terkemuka dan memenuhi Protokol Ujian BSI.

S. Adakah ia selamat digunakan untuk seks oral? Ya. Gunakan jumlah semburan bermeter yang minimum dan semburkan kepada batang zakar lebih awal, kemudian basuh semburan tersebut selepas itu.

CARA PENGGUNAAN

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.

2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA

1) Pasangan Anda Mengandung

2) Terdapat Luka Pada Zakar

Kandungan: Fragrance. Isopropyl.Myristate. Solvent. Stearic Acid

BERMINAT UNTUK MENJADI AGEN? SILA SMS KE 0173468224 UNTUK KETERANGAN LANJUT (YANG BENAR-BENAR BERMINAT SAHAJA )

CASH ON DELIVERY AREA
Kuala lumpur,Ampang, Seremban, Batu Caves, Jalan Klang Lama, Puchong, Pantai, Cheras, Kajang, Ampangan, Kuala Pilah, Bahau, Jempol, Nilai, Plus Highway, Taman Medan, Pandan Indah, Tampin, Selayang, Dato Kramat, Jalan Ampang, Maluri, Bukit Bintang, Kampung Baru, Senawang, Gemas, Selangor, Negeri Sembilan

(Cash On Delivery Bergantung pada kuantiti barang dan jenis barang dan kesesuaian masa dan nilai barang-Sekirangnya nilai barang agak tinggi atau dengan kuantiti yang banyak deposit di perlukan.Buat temujanji untuk COD jumaat malam,sabtu dan ahad.Confirmkan pada hari khamis sebelum jam 2 petang untuk kita simpankan barang anda )

Bungkusan Adalah Rahsia Tiada Siapa Pun Yang Tahu Isi Di Dalam

[/b]

Tempahan boleh dibuat melalui:-
Maybank2u.com / Maybank Atm Cash Deposit


1. Bankin RM99.00 ke Akaun :MAYBAN-155015219871
:CIMB-05150027172529
:BSN

Pos laju RM 6 Semenanjung
Pos laju RM 9 Sabah Sarawak

2. Simpan segala bukti transaksi pembayaran anda.
(Simpan sehingga anda menerima barangan anda)

3. Sms / Call : 0173468224
Berikan butiran lengkap berikut :

Nama anda
Alamat Anda
Bank In
Jumlah Transaksi
Masa transaksi
Tarikh transaksi
Kod Produk :STD100[/font][/color]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...